Καινοτόμες εικονικές επιχειρήσεις μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από το Α Αρσάκειο Ψυχικού, τη Σχολή Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου και τα Εκπαιδευτήρια Πλάτων Κατερίνης βραβεύτηκαν στον Ετήσιο Πανελλαδικό Διαγωνισμό του εκπαιδευτικού προγράμματος 'Εικονική Επιχείρηση', που διοργάνωσε το Σωματείο 'Επιχειρηματικότητα Νέων' (Junior Achievement Greece (ΣΕΝ/JA), στις 22 Ιουνίου, στην Αθήνα. Ο διαγωνισμός διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του Ινστιτούτου Νεολαίας του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και της Γενικής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και Πολιτισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Συγκεκριμένα, το πρώτο βραβείο κέρδισαν οι μαθητές από το Α Αρσάκειο Ψυχικού με την εικονική επιχείρηση 'C.O.R.I.N.A'. Οι μαθητές παρουσίασαν το επιτραπέζιο παιχνίδι 'Chemoearth' της κατηγορίας 'Play and Learn', το οποίο, όπως δήλωσαν 'ακονίζει τη σκέψη μέσα από την επιστήμη της Χημείας, ενισχύει την περιβαλλοντική συνείδηση και ενδυναμώνει το ομαδικό πνεύμα'.
Tη δεύτερη θέση κατέλαβε η Σχολή Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου με την εταιρεία παραγωγής και πώλησης προϊόντων αναπαραγωγής ήχου 'ECHOLOGY A.E.',. ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκαν τα Εκπαιδευτήρια Πλάτων Κατερίνης με την επιχείρηση 'Intelligent Platon Technology' και το εκπαιδευτικό ηλεκτρονικό παιχνίδι Ιστορίας 'Wormhole'.
Το πρόγραμμα 'Εικονική Επιχείρηση' υλοποιείται από τον ΣΕΝ/JA Greece σε λύκεια όλης της χώρας και αφορά τη δημιουργία και λειτουργία μιας εικονικής επιχείρησης, κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, με την καθοδήγηση και στήριξη στελεχών εταιρειών και επιχειρηματιών. Τη σχολική χρονιά 2010-2011, στο πρόγραμμα συμμετείχαν 1.100 μαθητές με 65 επιχειρήσεις από δημόσια και ιδιωτικά σχολεία. Ο πανελλαδικός διαγωνισμός αποτελεί την ετήσια κατάληξη του προγράμματος και επιβραβεύει τις αρτιότερες μαθητικές επιχειρηματικές προτάσεις. Σημειώνεται πως το πρόγραμμα έχει αναγνωριστεί ως 'Βέλτιστη Πρακτική στην Επιχειρηματική Εκπαίδευση' από τη Γενική Διεύθυνση Επιχειρήσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Επιπλέον φέτος, για πρώτη φορά απονεμήθηκε ο έπαινος 'Ευ Αγωνίζεσθαι' στις ομάδες οι οποίες κατέβαλαν μία αξιόλογη προσπάθεια δημιουργώντας μια ιδιαίτερη εικονική επιχείρηση, αλλά δεν συμπλήρωσαν την απαραίτητη βαθμολογία για να μπουν στην τελική φάση του διαγωνισμού.