Τα Κέντρα Υποστήριξης χρηστών (helpdesks) που λειτουργούν στο ΕΚΤ, δημιουργήθηκαν για να διαχειρίζονται με το βέλτιστο τρόπο την επικοινωνία των χρηστών με τις επιμέρους υπηρεσίες του ΕΚΤ. Απευθυνθείτε στο αντίστοιχο Κέντρο για την άμεση απάντηση των αιτημάτων σας.
- Κέντρο Υποστήριξης Χρηστών για το Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
- Κέντρο Υποστήριξης Χρηστών για θέματα Έρευνας, Καινοτομίας, Επιχειρηματικότητας
- Κέντρο Υποστήριξης Χρηστών για τους Δείκτες Έρευνας & Καινοτομίας
- Κέντρο Υποστήριξης Χρηστών για ηλεκτρονικές εκδόσεις ΕΚΤ ePublishing
-
Κέντρο Υποστήριξης Χρηστών για το openΑΒΕΚΤ