Θα μπορούσε κάλλιστα να διδάσκεται ως παράδειγμα βέλτιστης επιχειρηματικής πρακτικής σε φοιτητές οικονομικών σχολών ανά τον κόσμο. Η Ttricolast NV, μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση που εδρεύει στο Βέλγιο, αποτελεί και πρότυπο καινοτομίας, καθώς το 2004 απέσπασε το Ευρωπαϊκό βραβείο για την καινοτομία Innovact, αλλά και μοντέλο επιχειρηματικότητας, αφού κάθε χρόνο καταφέρνει να παρουσιάζει αξιοσημείωτους ρυθμούς ανάπτυξης και να συνάπτει σημαντικές εμπορικές συνεργασίες, με πιο πρόσφατη την επιχειρηματική συμφωνία με την πολυεθνική εταιρεία Disney.
H Tricolast ειδικεύεται στην παραγωγή ειδικών ενδυμάτων πίεσης με την εμπορική ονομασία ScarBan, τα οποία προορίζονται για άτομα που έχουν υποστεί εγκαύματα και βρίσκονται στο στάδιο της ανάρρωσης. Τα συγκεκριμένα ενδύματα έχουν την ιδιότητα να αντικαθιστούν τη φυσική πίεση που ασκεί το δέρμα στο σώμα, η οποία χάνεται όταν υπάρχει έγκαυμα. Η εφαρμογή τους επιτρέπει στο δέρμα να αναπτυχθεί πιο σωστά, ενώ αποφεύγεται η δημιουργία υπερτροφικής ή χηλοειδούς ουλής.
Προκειμένου να μειωθεί σημαντικά το μέγεθος μια ουλής που προέρχεται από έγκαυμα, τοποθετούνται κατά τη διάρκεια της θεραπείας φύλλα ή ρούχα σιλικόνης σε συνδυασμό με τα ενδύματα πίεσης. Κάθε ένδυμα είναι μοναδικό καθώς οι επιμέρους προδιαγραφές του ορίζονται από τον ιατρό που παρακολουθεί την περίπτωση.
Η πρόσφατη συμφωνία με την Disney θα επιτρέψει στην Tricolast να χρησιμοποιεί ήρωες κινουμένων σχεδίων της αμερικανικής πολυεθνικής στα ενδύματα πίεσης που παράγει. «Η επιχειρηματική αυτή κίνηση έχει ως στόχο να κάνει αυτά τα ενδύματα πιο ελκυστικά στα παιδιά καθώς δεν είναι σε θέση να κατανοήσουν τη σπουδαιότητα να τα φορούν όσο διαρκεί η θεραπεία» αναφέρει ο κ. Bernard Hoste, υπεύθυνος εξαγωγών και επιχειρηματικής ανάπτυξης της εταιρείας. Αν αναλογιστούμε ότι περίπου το 40% των εγκαυμάτων προκαλούνται σε παιδιά ηλικίας κάτω των πέντε ετών, τότε η νέα αυτή προσέγγιση αναμένεται να έχει θετική επίδραση σε ένα μεγάλο αριθμό ασθενών.
Οι ειδικοί εγκαυμάτων και οι πλαστικοί χειρούργοι δεν φαίνεται να είναι οι μόνοι που έχουν εκτιμήσει την καινοτομικότητα των προϊόντων που παράγει η Tricolast. To 2004, η εταιρεία κέρδισε το Ευρωπαϊκό βραβείο για την καινοτομία Innovact, διάκριση που της προσέφερε εκτός από παγκόσμια αναγνώριση και ισχυρή παρουσία στην αγορά που δραστηριοποιείται. Η καινοτομία της εταιρίας δεν περιορίζεται μόνο στα προϊόντα της, αλλά επεκτείνεται και σε άλλες επιχειρηματικές λειτουργίες. Εισάγοντας τον αυτοματισμό, η Tricolast κατάφερε να δεκαπλασιάσει τη παραγωγή της και να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις της. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο κύκλος εργασιών της από 600 χιλιάδες ευρώ το 2002 να φτάσει το 2004 στο 1 εκατ. ευρώ, με το 54% των πωλήσεων να προέρχεται από εξαγωγές.
Η αναζήτηση της καλύτερης θεραπείας για τα εγκαύματα αποτελεί μια από τις «ηθικές δεσμεύσεις» της εταιρείας σύμφωνα με την κα Dominiek Viaene, εταίρο της Tricolast. «Μια άλλη είναι η διάχυση της γνώσης. Δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να κρατούμε τη γνώση για τον εαυτό μας και την ίδια στιγμή να βλέπουμε κάποιους ασθενείς να υποβάλλονται σε λιγότερο αποτελεσματικές θεραπείες από ό,τι άλλοι» αναφέρει η ίδια στην CORDIS.