Τεύχος 92

Τεύχος 92 | Ιούν.-Αύγ. 2013
Σημείωμα της Έκδοσης
Το σχέδιο δράσης για το "άνοιγμα της εκπαίδευσης" παρουσίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με στόχο την αντιμετώπιση ψηφιακών προβλημάτων στην εκπαίδευση, τα οποία παρεμποδίζουν τα σχολεία και τα πανεπιστήμια να παρέχουν υψηλής ποιότητας εκπαίδευση και ψηφιακές δεξιότητες οι οποίες θα απαιτούνται για το 90% των θέσεων εργασίας έως το ... >>

Αφιέρωμα

Χαρακτηριστικά της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας Στόχοι Γιατί είναι αναγκαίο το "Άνοιγμα της Εκπαίδευσης" στην Ευρώπη Διαδικτυακή πύλη Open Education Europa Η χρήση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων (Open Educational Resources, OER) μπορεί να έχει θεαματικές επιδράσεις στη βελτίωση και την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας, της προσβασιμότητας και της αξίας στην εκπαίδευση και τη μάθηση. Στην κοινωνία, πλέον, η "ψηφιοποίηση" των συνηθειών των πολιτών έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της. Συνεπώς, χρειάζεται και τα εκπαιδευτικά συστήματα να ανταποκρίνονται σε αυτές τις πρακτικές, καθώς τα άτομα τις αναμένουν και τις απαιτούν. ... >>

Διαβάστε σε αυτό το τεύχος

200 χρόνια τοπικής ιστορίας στο ψηφιακό αποθετήριο της " Εργάνης"
Ελληνική καινοτομία σε πρωταθλήματα ξυλορακέτας
Διαδίκτυο υψηλών ταχυτήτων 100 Gbps για τους Ευρωπαίους ερευνητές μέσω του GEANT
Νέα διαδικτυακή πύλη της ΕΕ για πρόσβαση των επιχειρήσεων στη χρηματοδότηση
Νέα έκδοση ΕΚΤ για Ερευνητικά Clusters & Περιφερειακή Ανάπτυξη
Συλλογές για το Ανοικτό Περιεχόμενο και τις Ανοικτές Τεχνολογίες στο νέο ψηφιακό αποθετήριο της ΕΕΛ/ΛΑΚ
Νέα μελέτη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής επιβεβαιώνει ότι η Ανοικτή Πρόσβαση είναι πλέον γεγονός