Τεύχος 102 | Δεκ. 2015 - Φεβ. 2016 |
|
|
Σημείωμα της ΈκδοσηςΕίκοσι χρόνια συνεχούς κυκλοφορίας συμπληρώνει με αυτό το τεύχος το περιοδικό μας "Καινοτομία, Έρευνα και Τεχνολογία", το μοναδικό ελληνικό περιοδικό σε θέματα έρευνας, τεχνολογίας, καινοτομίας και επιχειρηματικότητας, που συνεχίζει να εκδίδεται σε έντυπη και ψηφιακή μορφή. ... >> |
Αφιέρωμα
Το προφίλ των διδακτόρων Η επαγγελματική σταδιοδρομία των διδακτόρων Η κινητικότητα των διδακτόρων Δεδομένου ότι η γνώση και η παραγωγή της αποτελεί το "καύσιμο" το οποίο χρησιμοποιεί η οικονομία της γνώσης, οι κάτοχοι διδακτορικού τίτλου αποτελούν ένα πολύτιμο κεφάλαιο σε αυτή την παραγωγική διαδικασία, αφού η γνώση που θα προέλθει από αυτές /αυτούς πιστώνεται ως μία από τις κεντρικές παραμέτρους για την επίτευξη (βιώσιμης) οικονομικής μεγέθυνσης βασισμένης στη γνώση. H αποτύπωση της ερευνητικής και επαγγελματικής κινητικότητας των διδακτόρων αποτελεί την κεντρική στοχοθεσία της έκδοσης του ΕΚΤ "Οι διδάκτορες στην Ελλάδα: σταδιοδρομία και κινητικότητα". Σύμφωνα με την έρευνα του ΕΚΤ καταγράφεται υψηλό ποσοστό απασχόλησης για τους ... >> |
Διαβάστε σε αυτό το τεύχος
Ταυτότητα▼▲
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ και ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΕΥΧΟΣ 102, Εκδότης – Διευθυντής: Εύη Σαχίνη Αρχισυντάκτης: Μαργαρίτης Προέδρου Επιμέλεια Ύλης: Αρελίνα Μεράκου Συντακτική Ομάδα: Κώστας Μπέκος, Ελίνα Δημητριάδη, Αρελίνα Μεράκου, Νένα Μάλλιου, Βικτωρία Τσουκαλά, Γεωργία Τζένου, Ηρακλής Αγιοβλασίτης, Μαρίνα Αγγελάκη Συνεργάτες Τεύχους: Μαρία Σαμαρά, Βασίλης Ντουμάνης (σχεδιασμός εξωφύλλου και εικαστικού θέματος αφιερώματος) Υπεύθυνη Αποδεκτών: Δέσποινα Τριανταφυλλίδου Εκδίδεται κάθε τρεις μήνες από το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης, Enterprise Europe Network-Hellas (Χρηματοδότηση: ΕΕ/ΓΔ Επιχειρήσεων και Βιομηχανίας και Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας) Ιδιοκτησία: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Λ. Βασ. Κωνσταντίνου 48, 11635 Αθήνα, Τηλ.: 210 7273900-1, Fax: 210 7246824, e-mail: ekt@ekt.gr, http://www.ekt.gr Σχεδίαση και Παραγωγή Εντύπου: Γραφικές Τέχνες ΑΦΟΙ ΣΙΜΑΤΟΥ ΑΒΕΕ Επιτρέπεται η αναδημοσίευση/αναπαραγωγή με αναφορά της πηγής |