Olusiji Adebola Lasekan, Vengalarao Pachava, Margot Teresa Godoy Pena, Siva Krishna Golla and Mariya Samreen Raje
Sustainability 2024, 16(2), 689, https://doi.org/10.3390/su16020689
Published: 12 January 2024
Λόγω της πανδημίας COVID-19, σημειώθηκε μια ταχεία μετάβαση από την παραδοσιακή εκπαίδευση, που βασίζεται στην τάξη, σε βιώσιμες διαδικτυακές τάξεις. Αυτό έστρεψε την προσοχή στη σημασία της κατανόησης των περιπλοκών της συμμετοχής των μαθητών κατά τη διάρκεια της εικονικής μάθησης. Βασιζόμενη στην έννοια της κοινότητας διερεύνησης στη γνωστική, κοινωνική και διδακτική παρουσία, μια προσέγγιση μεικτών μεθόδων περιλάμβανε δεδομένα που συλλέχθηκαν μέσω ενός δομημένου ερωτηματολογίου που χορηγήθηκε σε 452 φοιτητές, για τον εντοπισμό των παραγόντων που επηρεάζουν τη συμμετοχή των μαθητών στα διαδικτυακά μαθήματα.
Κατηγορία:
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης