Exploring pandemic metaphors in educational contexts: a survey on the language of teachers and educators in Reggio Emilia, Italy

Exploring pandemic metaphors in educational contexts: a survey on the language of teachers and educators in Reggio Emilia, Italy
Giuliani, Alice
Frontiers in Psychology, Volume 14, 2023, Article number 1192653, https://doi.org/10.3389/fpsyg.2023.1192653
Published: 16 May 2023
Αυτή η μελέτη είχε ως στόχο να διερευνήσει πώς χρησιμοποιήθηκαν οι μεταφορές για την ερμηνεία της πανδημίας και για την αντιμετώπιση των προκλήσεών της, σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στην Reggio Emilia της Ιταλίας. Ένα ερωτηματολόγιο δόθηκε σε εκπαιδευτικούς και δασκάλους, ώστε να γίνει κατανοητό πώς οι γλώσσες, οι εικόνες και οι μεταφορές χρησιμοποιήθηκαν από τους ίδιους και τους μαθητές τους για να μιλήσουν για την πανδημία και τις εμπειρίες τους ζώντας με αυτήν. Ο στόχος του ερωτηματολογίου ήταν να καθοδηγήσει τον κριτικό προβληματισμό και να ενθαρρύνει πιο τεκμηριωμένες γλωσσικές επιλογές.
Κατηγορία: 
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης