Resilience to COVID-19 challenges: Lessons for school psychologists serving school-attending youth with experiences of marginalization

Resilience to COVID-19 challenges: Lessons for school psychologists serving school-attending youth with experiences of marginalization
Matsopoulos, Anastassios, Theron, Linda
School Psychology International, 1, 2023, https://doi.org/10.1177/01430343231151591
First published online January 31, 2023
Αυτό το ειδικό τεύχος επικεντρώνεται στα διδάγματα που αντλήθηκαν από την υγειονομική κρίση της COVID-19, παρουσιάζοντας αποτελέσματα νέων διαπολιτισμικών ερευνών από διαφορετικές χώρες, όπως αγροτικές/αστικές ΗΠΑ, Νότια Αφρική και Αυστραλία. Στόχος του ειδικού τεύχους είναι η ανάδειξη νέας γνώσης σχετικά με τις επιπτώσεις της πανδημίας, καθώς και η υπογράμμιση μεταβλητών που θα προωθήσουν την ανθεκτικότητα των παιδιών και ιδιαίτερα των ευάλωτων και περιθωριοποιημένων παιδιών.
Κατηγορία: 
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης