Ruth McManus, Anna Logan, David Wilders and Caitríona Pennycook
Educ. Sci. 2024, 14(1), 63, https://doi.org/10.3390/educsci14010063
Published: 5 January 2024
Κατά τη διάρκεια της έκτακτης διαδικτυακής εκπαίδευσης, δύο τμήματα ενός μεγάλου πανεπιστημίου της Ιρλανδίας έθεσαν ως στόχο να τεκμηριώσουν τις πληροφορίες σχετικά με τη διδασκαλία και τη μάθηση στο πλαίσιο της πανδημίας COVID-19. Πραγματοποιήθηκε μια ανώνυμη διαδικτυακή έρευνα όλου του διδακτικού προσωπικού σε κάθε τμήμα και μερικά από τα αποτελέσματα που προέκυψαν παρουσιάζονται στην παρούσα μελέτη.
Κατηγορία:
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης