Online Learning and Experiences in Higher Education during COVID-19: A Systematic Review

Liliana Pedraja-Rejas, Emilio Rodríguez-Ponce, Camila Muñoz-Fritis and David Laroze
Sustainability 2023, 15(21), 15583, https://doi.org/10.3390/su152115583
Published: 3 November 2023
Αυτό το άρθρο ασχολείται με τις εμπειρίες και τις θέσεις των καθηγητών και των φοιτητών στη Χιλή για να κατανοήσει πώς αντιμετώπισαν τη διαδικτυακή μάθηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Το άρθρο εστιάζει στη συμμετοχή των φοιτητών, στις εικονικές πρακτικές ασκήσεις και στις δυσκολίες που αντιλαμβάνονταν οι διδάσκοντες. Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου πραγματοποιήθηκε μία ανασκόπηση των άρθρων που δημοσιεύθηκαν στο Web of Science, τη Scopus και το SciELO.
Κατηγορία: 
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης