Staff and student experiences of hybrid teaching in a pandemic-impacted context

Tierney, A., Hopwood, I., Davies, S.
Research and Practice in Technology Enhanced Learning, Volume 191, January 2024, Article number 17, https://doi.org/10.58459/rptel.2024.19017
Published: Jan 1, 2024
Η παρούσα μελέτη παρουσιάζει τα ευρήματα μιας ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας σχετικά με την εμπειρία του προσωπικού και των φοιτητών από την υβριδική διδασκαλία, στο Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ, κατά το ακαδημαϊκό έτος 2020/2021. Η υβριδική διδασκαλία προστέθηκε ως πρόσθετος τρόπος διδασκαλίας και μάθησης ως απάντηση στις συνθήκες που προκλήθηκαν από την πανδημία Covid-19. Η έρευνα αναλύει δεδομένα που συλλέχθηκαν από ερωτηματολόγια που συμπλήρωσαν το προσωπικό και οι φοιτητές. Τα οφέλη και τα μειονεκτήματα της υβριδικής διδασκαλίας παρουσιάζονται σε σχέση με τις τάσεις στον τομέα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Κατηγορία: 
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης