Preschool children's screen time during the COVID-19 pandemic: associations with family characteristics and children's anxiety/withdrawal and approaches to learning
Ouyang, Xiangzi; Zhang, Xiao; Zhang, Qiusi; Gong, Xin; Zhang, Ronghua
Curr Psychol 2023, 1-15, https://doi.org/10.1007/s12144-023-04783-y
Ouyang, Xiangzi; Zhang, Xiao; Zhang, Qiusi; Gong, Xin; Zhang, Ronghua
Curr Psychol 2023, 1-15, https://doi.org/10.1007/s12144-023-04783-y
Published: 31 May 2023
Με τα σχολεία κλειστά λόγω της COVID-19, πολλά παιδιά εκτέθηκαν σε συσκευές πολυμέσων για μάθηση και ψυχαγωγία, εγείροντας ανησυχίες για τον υπερβολικό χρόνο των μικρών παιδιών μπροστά στην οθόνη. Η τρέχουσα μελέτη εξέτασε πώς ο χρόνος μπροστά στην οθόνη των παιδιών προσχολικής ηλικίας συσχετίστηκε με τα χαρακτηριστικά της οικογένειας, το άγχος/απόσυρση καθώς και με τις μαθησιακές προσεγγίσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.
Κατηγορία:
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης