Early Childhood Learning Losses during COVID-19: Systematic Review
Uğraş, M.; Zengin, E.; Papadakis, S.; Kalogiannakis, M.
Sustainability (Switzerland) 2023, 15(7), 6199, https://doi.org/10.3390/su15076199
Uğraş, M.; Zengin, E.; Papadakis, S.; Kalogiannakis, M.
Sustainability (Switzerland) 2023, 15(7), 6199, https://doi.org/10.3390/su15076199
Published: 4 April 2023
Το παγκόσμιο εκπαιδευτικό σύστημα έχει διαταραχθεί σημαντικά από την COVID-19 και οι ερευνητές ανησυχούν για τον αντίκτυπο που είχε αυτό στους μαθητές που έχουν βιώσει απώλεια μάθησης. Αυτή η μελέτη στοχεύει στη συστηματική ανασκόπηση των άρθρων που δημοσιεύθηκαν στα Science Direct, Wiley Online Library, SpringerLink, Sage Journals, Taylor & Francis Online, ERIC, JSTOR και Google Scholar σχετικά με την απώλεια μάθησης που βιώνουν οι μαθητές στην πρώιμη παιδική ηλικία κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 μεταξύ 2020 και 2023. Πραγματοποιήθηκε μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση 33 άρθρων που δημοσιεύθηκαν στις ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων Web of Science (WOS), ERIC και Google Scholar μεταξύ 2020 και 2023.
Κατηγορία:
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης