Online medical education using a Facebook peer-to-peer learning platform during the COVID-19 pandemic: a qualitative study exploring learner and tutor acceptability of Facebook as a learning platform

Chambers, J., Mistry, K., Spink, J. et al.
BMC Med Educ 23, 293 (2023), https://doi.org/10.1186/s12909-023-04268-3
Published: 01 May 2023
Τα τελευταία χρόνια, τα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ωθούμενα και από την πανδημία, υιοθετούν όλο και περισσότερο τη διδασκαλία μέσω διαδικτύου. Το Remote Learning Project (RLP) με έδρα την Ιατρική Σχολή Norwich στο Ηνωμένο Βασίλειο, ήταν ένα αλληλοδιδακτικό πρόγραμμα διδασκαλίας που αναπτύχθηκε για να συμπληρώσει τη διδασκαλία της ιατρικής σχολής κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Το μάθημα παραδινόταν μέσω Facebook με τη χρήση διδασκαλίας μεταξύ φοιτητών: οι δάσκαλοι ήταν τελειόφοιτοι φοιτητές ιατρικής που δίδασκαν φοιτητές χαμηλότερων ετών. Διερευνήθηκε η αντίληψη των διδασκόντων και των διδασκομένων για την διαδικτυακή μάθηση από συμφοιτητές, που παρέχεται μέσω της πλατφόρμας Facebook Social Media (SoMe).
Κατηγορία: 
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης