The Effect of the COVID-19 Pandemic on Low SES Kindergarteners' Language Abilities

The Effect of the COVID-19 Pandemic on Low SES Kindergarteners' Language Abilities
Nevo, Einat
Early Childhood Educ J (2023). https://doi.org/10.1007/s10643-023-01444-4
Published: 03 February 2023
Οι γλωσσικές δεξιότητες των μικρών παιδιών έχουν σημαντικό θετικό αντίκτυπο στην ακαδημαϊκή τους επιτυχία καθ' όλη τη διάρκεια φοίτησής τους στο σχολείο, ιδιαίτερα στις επιδόσεις στην ανάγνωση και τη γραφή. Η εξάπλωση της COVID-19, που οδήγησε σε lockdown, λιγότερες ώρες μάθησης στο νηπιαγωγείο και εξ αποστάσεως εκπαίδευση, μπορεί να έχει επηρεάσει την έκθεση των παιδιών σε ευκαιρίες μάθησης. Ο στόχος της παρούσας μελέτης ήταν να συγκρίνει τις γλωσσικές ικανότητες (λεξιλόγιο και μορφολογική επίγνωση) δύο ομάδων μαθητών νηπιαγωγείου χαμηλού κοινωνικο-οικονομικού επιπέδου, 110 παιδιών που πήγαιναν σε επτά νηπιαγωγεία πριν από την πανδημία COVID-19 και 54 παιδιών που πήγαιναν σε οκτώ νηπιαγωγεία κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.
Κατηγορία: 
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης