Commercial triage in public schooling: COVID-19, autonomy and ‘within system' inequality
Cuskelly, Lauren, Hogan, Anna, Thompson, Greg
Journal of Educational Administration and History, 1-17, 2023, https://doi.org/10.1080/00220620.2023.2174953
Cuskelly, Lauren, Hogan, Anna, Thompson, Greg
Journal of Educational Administration and History, 1-17, 2023, https://doi.org/10.1080/00220620.2023.2174953
Published online: 05 Feb 2023
Η σημασία των εμπορικών προϊόντων αυξήθηκε στα σχολεία κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, ιδιαίτερα καθώς οι ιθύνοντες αντιμετώπιζαν το κλείσιμο των σχολείων. Οι διευθυντές πριν από την COVID-19 θεωρούσαν ότι τα σχολεία τους παρείχαν εμπορικές υπηρεσίες για διοικητική υποστήριξη και επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Μετά το κλείσιμο των σχολείων, οι διευθυντές άρχισαν να δίνουν έμφαση στα εμπορικά προϊόντα και συγκεκριμένα την τεχνολογική υποδομή, τις διαδικτυακές πλατφόρμες μάθησης, το λογισμικό τηλεδιάσκεψης ή/και τα ψηφιακά εργαλεία για τη συμμετοχή της κοινότητας. Αυτή η μετατόπιση έγινε λόγω ανάγκης, καθώς οι διευθυντές αναγκάστηκαν να λάβουν «απευθείας αποφάσεις» ως προς τα προϊόντα που θα μπορούσαν να υποστηρίξουν καλύτερα τις σχολικές τους κοινότητες. Αυτή είναι μια συγκεκριμένη μορφή «διαλογής», καθώς η πανδημία απαιτούσε από ηγέτες με παιδαγωγική και εκπαιδευτική εμπειρία να λαμβάνουν τεχνικές αποφάσεις. Σε συστήματα όπου η αυξανόμενη αυτονομία έχει αντισταθμιστεί από τη μείωση της κεντρικής υποστήριξης, η ανησυχία είναι ότι τα ζητήματα πρόσβασης και χρησιμότητας των εμπορικών προϊόντων μπορεί να είναι καταστροφικά για το λόγο ότι επιβραβεύουν τους προνομιούχους και τιμωρούν αποτελεσματικά τους λιγότερο ευνοημένους στα δημόσια συστήματα.
Κατηγορία:
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης