A systematic review and meta-analysis of the evidence on learning during the COVID-19 pandemic

Betthäuser, B.A., Bach-Mortensen, A.M. & Engzell, P. A
Nat Hum Behav (2023). https://doi.org/10.1038/s41562-022-01506-4
Published 30 January 2023
Σε ποιο βαθμό έχει επιβραδυνθεί η μαθησιακή πρόοδος των παιδιών σχολικής ηλικίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19; Ένας αυξανόμενος αριθμός μελετών ασχολείται με αυτό το ερώτημα, αλλά τα ευρήματα ποικίλλουν ανάλογα με το πλαίσιο. Στην εργασία αυτή διεξάγεται μια προκαταχωρισμένη συστηματική ανασκόπηση, αξιολόγηση ποιότητας και μετα-ανάλυση 42 μελετών σε 15 χώρες, για να αξιολογηθεί το μέγεθος των μαθησιακών ελλειμμάτων κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Κατηγορία: 
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης