From Pandemic Disruption to Post-Pandemic Transformation: New Possibilities for Teaching in South African Higher Education

From Pandemic Disruption to Post-Pandemic Transformation: New Possibilities for Teaching in South African Higher Education
Brodie, K.; Joffe, A.; Dukhan, S.; Godsell, S.; de Klerk, D.; Padayachee, K.
South African Journal of Higher Education ; 36(4):66-84, 2022, https://doi.org/10.20853/36-4-5180
Published 2022-09-09
Η έκτακτη ανάγκη εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης έφερε περιορισμούς και ευκαιρίες, προκλήσεις και καινοτομίες. Αυτό το άρθρο πραγματώνει τη δήλωση "υπάρχει μια ευκαιρία αυτή τη στιγμή για γνήσια καινοτομία βασισμένη στη δικαιοσύνη, όσον αφορά στη χάραξη πολιτικής, την παροχή και την παιδαγωγική" (Czerniewicz et al. 2020).
Κατηγορία: 
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης