Teachers' Work-Related Well-Being in Times of COVID-19: The Effects of Technostress and Online Teaching

Teachers' Work-Related Well-Being in Times of COVID-19: The Effects of Technostress and Online Teaching
Pace, Francesco, Sciotto, Giulia, Randazzo, Naomi Alexia, Macaluso, Vincenza
Social Sciences ; 11(10):453, 2022, https://doi.org/10.3390/socsci11100453
Published: 3 October 2022
Μετά το ξέσπασμα της πανδημίας COVID-19, ένα από τα πρώτα μέτρα που εφαρμόστηκαν στην Ιταλία ήταν η μετάβαση από τη δια ζώσης διδασκαλία στη διαδικτυακή διδασκαλία. Η ξαφνική ανάγκη χρήσης τεχνολογιών για την εκτέλεση της δουλειάς τους έχει προσθέσει μια πηγή άγχους στο ονομαζόμενο τεχνοστρές των εκπαιδευτικών. Οι δυσκολίες που αντιμετωπίστηκαν κατά τη μετάβαση αυτή μπορεί επίσης να επηρέασαν την αντίληψη της ευημερίας στην εργασία, αν και άλλες μεταβλητές, όπως η αντίληψη του νοήματος στην εργασία, θα μπορούσαν να μετριάσουν αυτήν την αίσθηση ανησυχίας. Η μελέτη στοχεύει να εξετάσει τις σχέσεις μεταξύ του τεχνοστρές, της διαδικτυακής διδασκαλίας, της ευχαρίστησης στην εργασία και της αντίληψης νοήματος στην εργασία σε 219 εκπαιδευτικούς από διαφορετικές σχολικές τάξεις μέσω ενός μοντέλου μετριασμένης διαμεσολάβησης.
Κατηγορία: 
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης