COVID and ICT in Primary Education: Challenges Faced by Teachers in the Basque Country
Paños-Castro, Jessica, Arruti, Arantza, Korres, Oihane
Sustainability ; 14(16):10452, 2022, https://doi.org/10.3390/su141610452
Paños-Castro, Jessica, Arruti, Arantza, Korres, Oihane
Sustainability ; 14(16):10452, 2022, https://doi.org/10.3390/su141610452
Published: 22 August 2022
Αυτό το άρθρο εστιάζει στην ψηφιακή ικανότητα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Αυτόνομη Περιφέρεια της Χώρας των Βάσκων (Ισπανία) κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Ο κύριος στόχος της μελέτης είναι να κατανοήσει περαιτέρω τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην προσαρμογή στην εξ αποστάσεως διδασκαλία λόγω της COVID-19, κατά τη διάρκεια του lockdown και των περιορισμών παραμονής στο σπίτι.
Κατηγορία:
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης