Exploring the Experiences of Undergraduate Medical Students with Online Open-Book Exams: An Exploratory Qualitative Study
Jawed, K.; Sadiq, T.; Rashid, A.; Khan, R. A.; Yasmin, R.
Pakistan Journal of Medical and Health Sciences ; 16(5):131-136, 2022, https://doi.org/10.53350/pjmhs22165131
Jawed, K.; Sadiq, T.; Rashid, A.; Khan, R. A.; Yasmin, R.
Pakistan Journal of Medical and Health Sciences ; 16(5):131-136, 2022, https://doi.org/10.53350/pjmhs22165131
2022-05-26
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 το σύστημα ιατρικής εκπαίδευσης στις συνεχώς αναπτυσσόμενες κοινωνίες μας μετακινήθηκε από τις διαπροσωπικές αλληλεπιδράσεις στις εικονικές. Στο Πακιστάν, η Επιτροπή Ανώτερης Εκπαίδευσης προτίμησε επίσης τις διαδικτυακές εξετάσεις με ανοιχτά βιβλία από τις εξετάσεις με κλειστά βιβλία ως στρατηγική αξιολόγησης και εξέδωσε ανάλογες κατευθυντήριες γραμμές. Η εμπειρία των προπτυχιακών φοιτητών ιατρικής στο σύστημα διαδικτυακών εξετάσεων με ανοιχτά βιβλία υποδεικνύει τις δυνατότητές του σε μελλοντικές εφαρμογές, όπως η διαμορφωτική αξιολόγηση, η στρατηγική διδασκαλίας, η συμπλήρωση των συμβατικών εξετάσεων και η αξιολόγηση πραγματικών καταστάσεων στον χώρο εργασίας.
Κατηγορία:
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης