Comparison of online learning designs during the COVID-19 pandemic within bioinformatics courses in higher education

Sanna Abrahamsson, Marcela Dávila López
Bioinformatics, Volume 37, Issue Supplement_1, July 2021, Pages i9–i15, https://doi.org/10.1093/bioinformatics/btab304
Published: 12 July 2021
Η κατάρτιση που σχετίζεται με τη βιοπληροφορική, βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην πρόσωπο-με-πρόσωπο αλληλεπίδραση και άλλη επιτόπου πρακτική. Κατά την προσαρμογή σε διαδικτυακά μαθήματα, απαιτούνται διάφορες προσεγίσεις και δοκιμές για να διατηρηθεί ένα υψηλής ποιότητας μαθησιακό αποτέλεσμα
Κατηγορία: 
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης