OECD (2020)
Teaching in Focus, No. 36, OECD Publishing, Paris, https://doi.org/10.1787/05da3183-en
Με το ξέσπασμα της κρίσης COVID-19, οι εκπαιδευτικοί βρέθηκαν στο προσκήνιο και έπρεπε να διδάξουν σε ένα νέο πλαίσιο διαδικτυακής επκοινωνίας και αβεβαιότητας σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων. Αυτή η κατάσταση, πρόσθεσε νέες απαιτήσεις και πιέσεις σε μια ήδη ευαίσθητη εργασία και ενδέχεται να έχει επηρεάσει σημαντικά την ικανοποίηση και το άγχος της εργασίας των εκπαιδευτικών.
Κατηγορία:
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης