A vision of the use of technology in medical education after the COVID-19 pandemic
Poh-Sun Goh, John Sandars
MedEdPublish, DOI: https://doi.org/10.15694/mep.2020.000049.1
Published Date: 26/03/2020
Poh-Sun Goh, John Sandars
MedEdPublish, DOI: https://doi.org/10.15694/mep.2020.000049.1
Published Date: 26/03/2020
Η ιατρική εκπαίδευση σε ολόκληρο τον κόσμο έχει βιώσει σημαντικές αλλαγές ως συνέπεια της πανδημίας COVID-19. Η τεχνολογία χρησιμοποιήθηκε γρήγορα και με καινοτόμους τρόπους προκειμένου να συνεχιστεί η διαδικασία της διδασκαλίας και της μάθησης. Το πώς θα διαμορφωθεί η ιατρική εκπαίδευση μετά την υποχώρηση της πανδημίας είναι άγνωστο, εντούτοις συζητούνται πολλά πιθανά μελλοντικά σενάρια. Η χρήση αναδυόμενων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, όπως η τεχνητή νοημοσύνη για προσαρμοστική μάθηση και η εικονική πραγματικότητα, είναι πολύ πιθανό να είναι το βασικό συστατικό μιας μετασχηματισμένης ιατρικής εκπαιδευτικής διαδικασίας. Συζητούνται τα οφέλη και οι προκλήσεις της χρήσης της τεχνολογίας στην ιατρική εκπαίδευση και ο τρόπος που μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο και στους εκπαιδευόμενους σε όλο τον κόσμο.
Κατηγορία:
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης