Duke Kunshan University: A Case Study of Implementing Online Learning in Two Weeks

Duke Kunshan University: A Case Study of Implementing Online Learning in Two Weeks
Catharine Bond Hill, Kevin M. Guthrie, Martin Kurzweil, Cindy Le
Ithaka S+R, DOI: 10.18665/sr.312842
March 13, 2020
Η ταχεία εξάπλωση του COVID-19 οδήγησε πολλά πανεπιστήμια και κολέγια να στραφούν προς την εξ αποστάσεως διδασκαλία, για αόριστο χρονικό διάστημα. Πρόκειται για σοβαρή διατάραξη των συνήθων δραστηριοτήτων, με παιδαγωγικές, κοινωνικές και οικονομικές συνέπειες. Η διοργάνωση και η διαχείριση αυτής της αλλαγής με πιεστικό χρονοδιάγραμμα και χωρίς δίχτυ ασφαλείας, είναι μεγάλη πρόκληση. Από το Πανεπιστήμιο Duke Kunshan, στην Kunshan στην Κίνα, μπορούν να εξαχθούν διδάγματα για την αντιμετώπιση της συγκεκριμένης κρίσης και για τον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η τεχνολογία στη διαχείριση κινδύνων και την ομαλή συνέχιση των εργασιών. Μέσα από την εμπειρία με τη σχετική τεχνολογία, ενδεχομένως να προκύψουν και άλλα μακροπρόθεσμα οφέλη για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζει η τριτοβάθμια εκπαίδευση όσον αφορά το κόστος και την πρόσβαση.
Κατηγορία: 
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης