Ημερίδα: «Πώς κρίνω επιστημονικό κείμενο - κριτήρια και προϋποθέσεις ορθής σύνταξης και κρίσης επιστημονικού κειμένου»

17.12.2016
Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης, Πειραιώς 211, Ταύρος 177 78

Πρόγραμμα

Ώρες Ονοματεπώνυμο, Ιδιότητα & Τίτλος    
9:30 - 3:45

Αντώνης Λιοναράκης, Καθηγητής ΕΑΠ:Εισαγωγή στην Ημερίδα: «Η σύνδεση της ορθής σκέψης και των συλλογισμών με τον σημερινό επιστημονικό λόγο»

   
9:45 - 10:05

Γιώργος Βλαχάκης, Επίκ. Καθηγητής ΕΑΠ: «Ήταν ο Αριστοτέλης επιστήμονας; Σκέψεις για το νόμιμο του ερωτήματος και το νόμιμο της απάντησης»

   
10:05 - 10:25

Σπύρος Σιάκας, Καθηγητής Εφαρμ. ΤΕΙ Αθήνας, ΣΕΠ του ΕΑΠ: «Ποιοτικά χαρακτηριστικά της δομής επιστημονικού κειμένου με βάση την Ποιητική του Αριστοτέλη»

   
10:25 - 10:45

Ηράκλειτος Σουγιουλτζόγλου, Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης- Μονάδα ηλεκτρονικών εκδόσεων και δράσεων ΑΚΕ: «Συγγραφή και αξιολόγηση επιστημονικών κειμένων σε ψηφιακό περιβάλλον»

   
10:45 - 11:05

Νίκος Σηφάκις, Αναπλ. Καθηγητής ΕΑΠ: «Διαδικασίες κρίσης και αξιολόγησης επιστημονικών κειμένων: η εμπειρία και η πρακτική των διεθνών επιστημονικών περιοδικών»

   
11:05 - 11:25

Λοίζος Σοφός, Καθηγητής Π.Τ.Δ.Ε. Παν/μίου Αιγαίου και Απόστολος Κώστας, ΕΔΙΠ Παν/μίου Αιγαίου: «Δυσκολίες στην Εφαρμογή του μοντέλου αξιολόγησης από ειδικούς «peer review» Μεταπτυχιακών Διπλωματικών Εργασιών: Πρακτική ερμηνείας και αναγνώρισης Κριτηρίων Ποιότητας»

   
11:25 - 12:00 Διάλειμμα    
12:00 - 12:20

Αδαμαντία Σπανακά, ΣΕΠ του ΕΑΠ: «Κριτική και Πρακτική: οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος»

   
12:20 - 12:40

Γιάννης Γκιόσος, Αναπλ. Καθηγητής ΕΚΠΑ, Μαρία Κουτσούμπα, Αναπλ. Καθηγήτρια ΕΚΠΑ και Ηλίας Μαυροειδής, ΣΕΠ του ΕΑΠ: «Έκπληξη και πειθαρχία: Κριτήρια κρίσης επιστημονικού κειμένου»

   
12:40 - 13:00

Ευαγγελία Μανούσου, ΣΕΠ του ΕΑΠ: «Το ημερολόγιο της συντακτικής ομάδας ενός επιστημονικού περιοδικού» 

   
13:00 - 13:20

Τζένη Παγγέ, Καθηγήτρια Παν/μίου Ιωαννίνων: «Κριτήρια σύνταξης  επιστημονικού κειμένου»

   
13:20 - 13:40

Αντώνης Λιοναράκης, Καθηγητής ΕΑΠ: «Μπορώ να αξιοποιήσω και να μάθω από τα λάθη μου»;

   
13:40 - 14:30 Συζήτηση - Διάλογος