Ευρωπαϊκός Διαγωνισμός Πολυμέσων EUROPRIX 2002

27.06.2003

Σε εξέλιξη είναι η διαδικασία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό EUROPRIX 2002 , ο οποίος υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Στόχος του διαγωνισμού είναι η βράβευση πολυμέσων που έχουν περιεχόμενο υψηλού επιπέδου και αισθητικής, και απευθύνονται σε συγκεκριμένες ομάδες χρηστών. 

Οι κατηγορίες του διαγωνισμού, ο οποίος απευθύνεται σε επαγγελματίες αλλά και νέους παραγωγούς πολυμέσων, είναι οι ακόλουθες:

  • Γνώση, Ανακάλυψη και Πολιτισμός
  • Μάθηση και ηλεκτρονική εκπαίδευση
  • Διαδραστική λογοτεχνία και αφήγηση ιστοριών
  • Ηλεκτρονικό επιχειρείν και υποστήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων
  • Κινητά πολυμέσα
  • Πολίτες, Δημοκρατία και ηλεκτρονική διακυβέρνηση
  • Κοινωνία και πολυμέσα

Δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό έχουν οργανισμοί και παραγωγοί από περισσότερες από 30 χώρες από όλη την Ευρώπη (τα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι χώρες EFTA, οι υπό ένταξη στην ΕΕ χώρες από την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, καθώς επίσης και η Μάλτα, η Τουρκία, το Ισραήλ και η Κύπρος).

Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων είναι η 25η Ιουλίου 2002 και οι αιτήσεις θα πρέπει να αποστέλλονται στη διεύθυνση: Γραφείο EUROPRIX,  Gyllenstormstr asse 8, 5026 Salzburg-Aigen, Aυστρία.

Οι υποψήφιοι για τα βραβεία (πέντε καλύτεροι παραγωγοί για κάθε κατηγορία) θα ανακοινωθούν στην Έκθεση Βιβλίου της Φραγκφούρτης τον Οκτώβριο του 2002, ενώ οι νικητές θα ανακοινωθούν τον Δεκέμβριο του 2002 στο τελικό Gala του EUROPRIX 2002.

Οι κανόνες συμμετοχής και τα έντυπα υποβολής αιτήσεων διατίθενται στο δικτυακό κόμβο: http://www.europrix.org