Facilitators and Barriers to Online Teaching and Educational Technology Use by University Lecturers during COVID-19: A Systematic Review of Qualitative Evidence

Tomas Kaqinari
Trends High. Educ. 2023, 2(4), 636-666, https://doi.org/10.3390/higheredu2040038
Published: 4 December 2023
Αυτή η συστηματική ανασκόπηση των ποιοτικών στοιχείων συμβάλλει στην κατανόηση των επιμέρους παραγόντων που επηρέασαν την επείγουσα εξ αποστάσεως διδασκαλία και τη χρήση της εκπαιδευτικής τεχνολογίας από τους διδάσκοντες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.
Κατηγορία: 
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης