Rural - Urban, Gender, and Digital Divides during the COVID-19 Lockdown: A Multi-Layered Study
Mathrani, A.; Umer, R.; Sarvesh, T.; Adhikari, J.
Societies 2023, 13(5), 122, https://doi.org/10.3390/soc13050122
Mathrani, A.; Umer, R.; Sarvesh, T.; Adhikari, J.
Societies 2023, 13(5), 122, https://doi.org/10.3390/soc13050122
Published: 9 May 2023
Αυτή η μελέτη διερευνά ζητήματα ψηφιακού χάσματος που επηρέασαν τις διαδικτυακές δραστηριότητες μάθησης κατά τη διάρκεια του lockdown λόγω COVID-19 σε πέντε αναπτυσσόμενες χώρες στη Νότια Ασία. Ένας πολυεπίπεδος και ερμηνευτικός αναλυτικός φακός καθοδηγούμενος από τρεις αλληλένδετες οπτικές - δομή, πολιτισμικές πρακτικές και φορέα - αποκάλυψε διαφοροποίηση μεταξύ των ομάδων μαθητών, με βάση την τοποθεσία (αγροτική έναντι αστικής περιοχής) και το φύλο (αρσενικό έναντι θηλυκού).
Κατηγορία:
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης