Contribution of Augmented Reality in Teaching and Learning, in the Midst of COVID-19: Systematic Review

Contribution of Augmented Reality in Teaching and Learning, in the Midst of COVID-19: Systematic Review
Chamorro-Atalaya, O.; Morales-Romero, G.; Quispe-Andía, A.; Quispe-Guía, S.; Guía-Altamirano, T.; Auqui-Ramos, E.; Linares-Sánchez, G.; Sandoval-Nizama, G.; Arévalo-Tuesta, J. A.
International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 22(2):302-322, 2023, https://doi.org/10.26803/ijlter.22.2.17
Accepted Feb 22, 2023
Η κατάσταση έκτακτης ανάγκης που κηρύχθηκε σε πολλές χώρες λόγω της πανδημίας οδήγησε τα πανεπιστήμια να εξετάσουν το ενδεχόμενο της χρήσης τεχνολογικών εργαλείων για να μη διακοπεί η διαδικασία διδασκαλίας και μάθησης. Έτσι, είναι σημαντικό να εξεταστούν τα αποτελέσματα σχετικά με την εφαρμογή της επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση. Στόχος της έρευνας αυτής είναι η παραγωγή γνώσης από τη συστηματική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας σχετικά με την εικονική διδασκαλία εν μέσω της COVID-19. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση πραγματοποιήθηκε με μεικτή προσέγγιση, σε διερευνητικό και περιγραφικό επίπεδο.
Κατηγορία: 
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης