Socioeconomic and gender inequalities in home learning during the COVID-19 pandemic: examining the roles of the home environment, parent supervision, and educational provisions
Easterbrook, M. J.; Doyle, L.; Grozev, V. H.; Kosakowska-Berezecka, N.; Harris, P. R.; Phalet, K.
Educational and Developmental Psychologist, 40(1): 27-39, 2023, https://doi.org/10.1080/20590776.2021.2014281
Easterbrook, M. J.; Doyle, L.; Grozev, V. H.; Kosakowska-Berezecka, N.; Harris, P. R.; Phalet, K.
Educational and Developmental Psychologist, 40(1): 27-39, 2023, https://doi.org/10.1080/20590776.2021.2014281
Published online: 20 Jan 2022
Το κλείσιμο των σχολείων λόγω της πανδημίας COVID-19 ανάγκασε εκατομμύρια μαθητές να συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους στο σπίτι. Στη μελέτη αυτή διερευνήθηκαν οι ανισότητες λόγω φύλου και κοινωνικοοικονομικής κατάστασης στη μάθηση των παιδιών στο σπίτι, καθώς και ορισμένοι μηχανισμοί που βρίσκονται πίσω από αυτές τις ανισότητες.
Κατηγορία:
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης