Examining staff burnout during the transition to teaching online due to COVID-19 implications

Examining staff burnout during the transition to teaching online due to COVID-19 implications
Fynn, A.; van der Walt, H. D.
SA Journal of Human Resource Management vol 21, 2023, a2062, https://doi.org/10.4102/sajhrm.v21i0.2062
Published: 06 February 2023
Η πανδημία COVID-19 δημιούργησε την ανάγκη για αλλαγές στον τομέα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, πυροδοτώντας μια στροφή σε διαδικτυακές προσεγγίσεις, αυξάνοντας τελικά τον φόρτο εργασίας. Αυτή η μελέτη αξιολόγησε τον επιπολασμό των συμπτωμάτων εξουθένωσης στους ακαδημαϊκούς σε ένα διαδικτυακό πανεπιστήμιο στη Νότια Αφρική. Ο σκοπός αυτής της μελέτης ήταν η εκτίμηση του επιπολασμού και της σοβαρότητας των συμπτωμάτων επαγγελματικής εξουθένωσης στους ακαδημαϊκούς και της επίδρασής της στην εργασιακή δέσμευση. Το κίνητρο για τους ακαδημαϊκούς ερευνητές είναι βασικό στις διαδικασίες διδασκαλίας και μάθησης στα ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης. Η υγεία και η ευεξία έχουν αντίκτυπο στη λειτουργικότητα του ιδρύματος. Καθώς ο ακαδημαϊκός φόρτος εργασίας αυξάνεται, αυξάνεται και η πιθανότητα εξουθένωσης, η οποία μπορεί να επηρεάσει την ακαδημαϊκή λειτουργία.
Κατηγορία: 
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης