Bear in a Window: Australian children's perspectives on lockdown and experiences of the COVID‐19 pandemic

Bear in a Window: Australian children's perspectives on lockdown and experiences of the COVID‐19 pandemic
Kelly, Barbara F.; Diskin‐Holdaway, Chloé
Children & Society ; 37(1):183-198, 2023, https://doi.org/10.1111/chso.12667
First published: 23 November 2022
Αυτό το άρθρο εξετάζει μια κοόρτη παιδιών από την Αυστραλία που έζησαν την πανδημία COVID-19 τα έτη 2020-21 και βίωσαν το να βρίσκονται σε lockdown· μια κατάσταση περιορισμού σε μεγάλο βαθμό στο σπίτι καθημερινά, για μεγάλο διάστημα. Αναφέρεται ο τρόπος με τον οποίο τα παιδιά θυμούνται τις εμπειρίες τους και εξηγείται πώς οι αναστοχασμοί τους βασίζονται σε παρόμοια θέματα που εστιάζονται σε ανησυχίες των παιδιών σχετικά με την υγεία, την εκπαίδευση, την οικογένεια, την ψηφιακή δέσμευση, και την τροφή. Επιπλέον, υποστηρίζεται η σημασία της συμπερίληψης των φωνών των παιδιών σε αναφορές σχετικά με τη ζωή κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς αυτή η προοπτική μπορεί να διαφέρει από εκείνη που αναφέρουν οι ενήλικες για λογαριασμό των παιδιών.
Κατηγορία: 
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης