Beyond COVID-19: the impact of recent pandemics on medical students and their education: a scoping review
Bughrara, Moneb S.; Swanberg, Stephanie M.; Lucia, Victoria C.; Schmitz, Keaton, Jung, Dawn, Wunderlich-Barillas, Tracy
Medical Education Online ; 28(1):2139657, 2023, https://doi.org/10.1080/10872981.2022.2139657
Bughrara, Moneb S.; Swanberg, Stephanie M.; Lucia, Victoria C.; Schmitz, Keaton, Jung, Dawn, Wunderlich-Barillas, Tracy
Medical Education Online ; 28(1):2139657, 2023, https://doi.org/10.1080/10872981.2022.2139657
Published online: 04 Nov 2022
Τα τελευταία δύο χρόνια, η νόσος του κορωνοϊού (COVID-19) έχει αλλάξει σημαντικά τόσο την εκπαίδευση όσο και την καθημερινή ζωή των φοιτητών ιατρικής. Οι ιατρικές σχολές σε όλο τον κόσμο αποδιοργανώθηκαν και έπρεπε να προσαρμόσουν αμέσως την εκπαιδευτική εμπειρία στο διαδικτυακό περιβάλλον, προκειμένου να συνεχιστεί η παροχή ποιοτικής ιατρικής εκπαίδευσης. Ωστόσο, η COVID-19 δεν ήταν η μόνη πρόσφατη πανδημία. Το γεγονός αυτό έθεσε το ερώτημα αν θα μπορούσαν παρόμοιες διαταραχές και προσαρμογές που συνέβησαν σε πανδημίες του πρόσφατου παρελθόντος, όπως το Σοβαρό Οξύ Αναπνευστικό Σύνδρομο (SARS) ή το Αναπνευστικό Σύνδρομο της Μέσης Ανατολής (MERS), να έχουν προετοιμάσει τους ιατρούς εκπαιδευτές για την COVID-19; Αυτή η επισκόπηση του πεδίου εφαρμογής διερεύνησε τον εκπαιδευτικό και προσωπικό αντίκτυπο των πρόσφατων πανδημιών στους φοιτητές ιατρικής.
Κατηγορία:
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης