Effectiveness of an educational mobile-app intervention in improving the knowledge of COVID-19 preventive measures

Effectiveness of an educational mobile-app intervention in improving the knowledge of COVID-19 preventive measures
Ghozali, M T; Amalia Islamy, Izdihar Dinah; Hidayaturrohim, Bagus
Inform Med Unlocked ; 34: 101112, 2022, https://doi.org/10.1016/j.imu.2022.101112
Available online 21 October 2022
Η εκπαίδευση των ασθενών διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, όπου η εξάπλωση της COVID-19 μπορεί να αποτραπεί χρησιμοποιώντας εφαρμογές smartphone ως εναλλακτικό μέσο μάθησης. Αν και προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι οι εφαρμογές παρέχουν περισσότερα οφέλη από οποιοδήποτε συμβατικό μέσο, η χρήση τους στη μάθηση δεν έχει αξιολογηθεί σε νοσηλευόμενους ασθενείς στην Ινδονησία. Ως εκ τούτου, αυτή η μελέτη είχε ως στόχο να προσδιορίσει την αποτελεσματικότητα της παρέμβασης μέσω μιας εκπαιδευτικής εφαρμογής για κινητά, στη βελτίωση της γνώσης των προληπτικών μέτρων για την COVID-19.
Κατηγορία: 
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης