Determining the attributes that influence students' online learning satisfaction during COVID-19 pandemic
Agyeiwaah, Elizabeth; Badu Baiden, Frank; Gamor, Emmanuel; Hsu, F U Chieh
J Hosp Leis Sport Tour Educ ; : 100364, 2021 Nov 24, https://doi.org/10.1016/j.jhlste.2021.100364
Agyeiwaah, Elizabeth; Badu Baiden, Frank; Gamor, Emmanuel; Hsu, F U Chieh
J Hosp Leis Sport Tour Educ ; : 100364, 2021 Nov 24, https://doi.org/10.1016/j.jhlste.2021.100364
Available online 24 November 2021
Η αναπόφευκτη αναστάτωση που προκαλείται από την πανδημία COVID-19 στην εκπαίδευση σχετικά με τον τομέα της φιλοξενίας και του τουρισμού έχει καταστήσει τη διαδικτυακή μάθηση μάλλον αναγκαιότητα παρά επιλογή. Η μελέτη αυτή χρησιμοποιεί ένα ερωτηματολόγιο εμπειρίας χρήστη για να εξετάσει τη διαδικτυακή μαθησιακή εμπειρία σπουδαστών ειδικά στο πλαίσιο του COVID-19.
Κατηγορία:
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης