COVID-19 and the teacher's voice: self-perception and contributions of speech therapy to voice and communication during the pandemic
Nemr, Katia; Simões-Zenari, Marcia; Almeida, Vanessa Cássia de; Martins, Glauciene Amaral; Saito, Isabele Tiemi.
Clinics ; 76: e2641, 2021. tab, graf, https://doi.org/10.6061/clinics/2021/e2641
Nemr, Katia; Simões-Zenari, Marcia; Almeida, Vanessa Cássia de; Martins, Glauciene Amaral; Saito, Isabele Tiemi.
Clinics ; 76: e2641, 2021. tab, graf, https://doi.org/10.6061/clinics/2021/e2641
Στόχος της μελέτης ήταν να αναλύσει τη φωνητική αυτοαντίληψη και τις επικοινωνιακές ανάγκες των δασκάλων στη Βραζιλία, τα φωνητικά τους σημάδια και συμπτώματα και τον τρόπο ζωής που σχετίζεται με τη φωνή, κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 και, με βάση αυτές τις πληροφορίες, να αναπτυχθεί καθοδηγητικό υλικό που να προορίζεται για διάδοση σε αυτούς τους εκπαιδευτικούς και το ευρύ κοινό.
Κατηγορία:
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης