Don’t casualise academics, says OECD
David Matthews
THE, Times Higher Education
June 29, 2020
Ο ΟΟΣΑ απευθυνόμενος στις κυβερνήσεις που προβληματίζονται για το πώς να αντιμετωπίσουν το οικονομικό σοκ που πλήττει την τριτοβάθμια εκπαίδευση μετά την κρίση του κοροναϊού, προειδοποιεί ότι η διαδικτυακή διδασκαλία αποδείχτηκε εξίσου ακριβή με την αυτοπρόσωπη. Αυτό, ως συμβουλευτική παρέμβαση στις πολιτικές σκέψεις που θέλουν τη μετατροπή της μορφής απασχόλησης των ακαδημαϊκών διδασκόντων σε πιο περιστασιακή ή βραχυχρόνια, για περιορισμό του κόστους.
David Matthews
THE, Times Higher Education
June 29, 2020
Ο ΟΟΣΑ απευθυνόμενος στις κυβερνήσεις που προβληματίζονται για το πώς να αντιμετωπίσουν το οικονομικό σοκ που πλήττει την τριτοβάθμια εκπαίδευση μετά την κρίση του κοροναϊού, προειδοποιεί ότι η διαδικτυακή διδασκαλία αποδείχτηκε εξίσου ακριβή με την αυτοπρόσωπη. Αυτό, ως συμβουλευτική παρέμβαση στις πολιτικές σκέψεις που θέλουν τη μετατροπή της μορφής απασχόλησης των ακαδημαϊκών διδασκόντων σε πιο περιστασιακή ή βραχυχρόνια, για περιορισμό του κόστους.
Κατηγορία:
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης